WITAJCIE U MNIE ;-)

   Witam Was serdecznie :-)

  Nazywam się Żaneta, i chciałabym Was zaprosić do swojej papierowej krainy.






    Mieszkam w pięknej, niedużej miejscowości Mszana Dolna, położonej w malowniczym Beskidzie Wyspowym. Jestem mamą dwójki nastolatków, szczęśliwą żoną, z zawodu florystką. Pasja do kwiatów trwa już przeszło 20 lat, i jest nieprzerwana :-)



   Od dwóch lat tworzę z papieru kartki okolicznościowe, w różnej formie, exploding boxy, layouty i inne rzeczy. Od zawsze coś tam działałam ręcznie, trochę z racji zawodu, i z zamiłowania. Uwielbiam przedmioty ręcznie tworzone, często z ogromnym sercem i zaangażowaniem.





      Od dziś chcę Wam przybliżyć swoimi pracami świat scrapbookingu. Mam nadzieję, że chętnie będziecie tu zaglądać.




 W sieci znajdziecie mnie min. pod nickiem Zielona Szafka-


                                           Do następnego razu ;-) Pozdrawiam Was- Żaneta


Komentarze