LAYOUT- MÓJ ;-)

Witam ponownie ;-)

Dziś chciałam Wam przedstawić nieco większą formę scrapową- mianowicie LAYOUT :-)
To praca wykonana najczęściej na papierze scrapowym o wymiarach 30x30 cm. Mój jest bardzo mój- bo z własnym zdjęciem ;-) Oczywiście , layout może mieć foto inne niż Wasze, może mieć kilka fotografii, to już naprawdę zależy od Was. Mnie w tej formie bardzo podoba się swego rodzaju wolność, i nieco większa powierzchnia do zagospodarowania ;-)
Sami spójrzcie-













Pracę wykonałam na papierze ze sklepu Action. Dodatki wycięłam głównie z kolekcji Mintay Papers, użyłam równie tekturki z Papelii, kwiatowy wzór pocięłam aż na trzy kawałeczki w tym scrapie ;-)






A tu wersja z filtrem kreskówkowym- urocza, prawda ;-)?


A więc- nie trać czasu, możesz wszystko :-)




Pozdrawiam Was- Żaneta :-)



Komentarze